ENVIOS

ENVIOS NACIONALES

PARA ENVÍOS NACIONALES:

Una vez realizada la compra del producto mediante nuestra página web, esta será procesada y el producto entregado a la empresa Shalom Express, haciéndose efectiva la entrega en el plazo máximo de cinco (04) días útiles. El plazo de entrega podrá ser prorrogado por Nuku, bajo circunstancias extraordinarias, situación que, de darse, será informada inmediatamente al Cliente.

El plazo de entrega para envíos nacionales realizado vía Shalom Express podrá variar de acuerdo a los plazos estipulados por la empresa para los distintos destinos nacionales. El Cliente podrá hacer el seguimiento respectivo desde la página web de Shalom Express con el código y número de guía.

Los precios de envío nacional variarán de acuerdo al lugar de destino y serán calculados durante el proceso de pago en productos de hasta 5 kg, en el caso de  los productos de mayor peso y tamaño el pago de flete los hará el cliente al recibir el producto en el destino.

Todos los costos de envío nacional deberán ser asumidos por el Cliente.

Los envíos se harán a las oficinas de Shalom express en caso de que el cliente requiera que el pedido llegue a su domicilio lo deberá comunicar vía whatsapp o al 987-814-031.

En caso de que Shalom express no tenga agencias 

CAMBIOS O DEVOLUCIONES

Queremos que estés contento con nuestros productos, pero en los casos donde no estés satisfecho con la calidad, nuestros productos cuentan con un periodo de garantía de cuatro (04) días útiles, únicamente aplicable para devoluciones bajo las circunstancias que te indicamos a continuación:

  • Si tu producto está dañado, o sea defectuoso. (Costura, perforaciones, desgaste, mordidas, decoloración)

  • Si ha habido un error en el envío.

Para activar la garantía, envíanos un correo electrónico a info@www.nuku.pe dentro del plazo antes indicado, adjuntando fotos o videos del defecto identificado; el producto será evaluado en la brevedad posible. Una vez evaluado, nos comunicaremos contigo vía correo electrónico, si la devolución del producto procede o no procede. En caso el resultado sea procedente, verificaremos y te informaremos.

Para hacer efectiva la devolución, en caso se haya presentado un defecto de manufactura o fabricación, la devolución del producto será a cuenta de Nuku, asumiendo el costo de envío correspondiente.

Coordinaremos contigo vía correo electrónico o vía telefónica, en un plazo máximo de hasta dos (2) días hábiles, luego de haber sido admitida la devolución, la fecha de recojo y reemplazo del producto, salvo que el producto idéntico a ser reemplazado no se encuentre disponible en el stock, siendo ese el caso, te enviaremos una nota de crédito con un cupón de canje para que puedas adquirir un nuevo producto en nuestra página web, equivalente al precio del producto adquirido, si el valor del nuevo producto elegido fuera mayor, deberás cancelar la diferencia del valor con cualquier medio de pago (tarjeta de crédito, transferencia bancaria) a través de la página web.

No se realizan reembolsos por cambios, el cambio del producto procederá por uno de la misma talla, color y modelo.

Recuerda, antes de realizar tu pedido, asegúrate de elegir el color, modelo y talla correcta para tu engreído.

 

This is a sample page.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.